Home sweet home - Reisverslag uit Brugge, België van Saskia en Tine Deklerck Pyfferoen - WaarBenJij.nu Home sweet home - Reisverslag uit Brugge, België van Saskia en Tine Deklerck Pyfferoen - WaarBenJij.nu

Home sweet home

Door: Saskia en Tine

Blijf op de hoogte en volg Saskia en Tine

09 Augustus 2008 | België, Brugge

Hallo, hallo
Iedereen weet het nu ondertussen al, we zijn terug thuis!!!!
Na 9 maanden van ontdekking en avontuur zetten we terug voet aan onze Belgishe bodem.
We werden goed ontvangen op Zaventem door onze trouwste fans, met bijbehorende spandoek en champagne. :-) Daarna volgde er 's avonds een feestje waar we vrienden en familie eindelijk terug zagen.
En zo komt er een einde aan ons verhaal.
Bij deze, willen we iedereen die ons gesteund en gevolgd heeft, nogmaals bedanken.

Tot ziens
Saskia & Tine

• 09 Augustus 2008 - 15:12

Nestje:

wat een ontvangst van zo'n toffe leuke sympathieke en shone(de die do in da roos rrrr met da beistje dat doar hangt te slingeren ocharme) mensen, kworden er heel ontroerd van das toch schone wi ;-)onze siamese tweeling ze zien al were goed ingeburgert
    greetings jullie trouwste fan nestje en boemerken smak x

Saskia en Tine

Hallo iedereen, we konden onze reiskriebels niet langer bedwingen, en starten ons groot avontuur op 14 oktober. Onze plannen waren al deels gesmeed in Nepal. We moesten na 3 weken al terug naar huis, en er was nog zoveel te zien! India lag zo dichtbij, en we waren zelfs nog niet in Tibet geweest! Dus i.p.v zonder veel na te denken en in Nepal te blijven (een beetje te impulsief? :-)) Hebben we na wat voorbereiding en veel eliminaties (de wereld is echt groot) beslist om in China te starten. We gaan proberen om met deze blog jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden, en verwachten van jullie ook nu en dan eens een berichtje. Tot in China groetjes Saskia & Tine