Tussenstop - Reisverslag uit San Pedro de Atacama, Chili van Saskia en Tine Deklerck Pyfferoen - WaarBenJij.nu Tussenstop - Reisverslag uit San Pedro de Atacama, Chili van Saskia en Tine Deklerck Pyfferoen - WaarBenJij.nu

Tussenstop

Door: Tine en Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia en Tine

05 Juli 2008 | Chili, San Pedro de Atacama

Halookes. Hier zijn we dan terug in Chili aangekomen, maar niet voor lang. Of dit was toch de bedoeling. Helaas zaten we vast voor een paar dagen in San Pedro de Atacama, want het hoogseizoen is hier van start gegaan, waardoor de bussen naar Argentinie allemaal stampvol zaten. Dus i.p.v. 1 nachtje hier, worden het er 3. No worries, zo hadden we de tijd om te gaan sandboarden, want dit hadden we hier de vorige keer niet kunnen doen. Deze keer gaan we samen met een instructor, zodat we de juiste techniek kunnen aanleren. Nu is het niet op de buik naar beneden vliegen, :-) maar al staand zoals het hoort. Eerst oefenen we eventjes op een kleinere zandduin, tot we klaar zijn om aan het grote werk te beginnen. Het was een coole namiddag en goed moe van het bergbeklimmen gaan we nadien nog een pintje gaan pakken samen met de mensen van onze 3-daagse.

Zo is de tijd hier nog rap vooruit gegaan en voor we het wisten zaten we alweer op de bus naar Argentinie.

Dada
Saskia en Tine

• 06 Juli 2008 - 07:20

Nestje:

jups alles kits da is zo cool é zou dat lukken op de zandduinen van ons beschijden badplaatsje laten we het eens checken dat word fun:-)!
    het ziet er een leuk groepje uit en wree goe pintjes mmmmmmm njam njam
    alé hops tot in argentina
    bye bye mien moaten mien moaten ik zien under gern (helemaal in de ban van de pintjes doei x

• 07 Juli 2008 - 17:11

Kim:

Pintje pakken met alweer de helf van de cuties die Argentinië rijk is! :-) Nog iets waarvan je zwaar zal moeten afkicken eens je terug bent: hier loopt maar een fractie van het schoon volk rond dat jullie daar constant bij elkaar sprokkelen!
    Maar ja, zelfs dat went... :-)
    Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar wij tellen de dagen af!

Dikke x

• 10 Juli 2008 - 14:32

Tante Vera:

Hey Tine en Saskia,
    Het loopt bijna ten einde jullie avontuur!!
    Het spreekwoord zegt: mooie liedjes duren niet lang maar jullie hebben dat spreekwoord oderste boven gedraaid; 9 maanden dat is een mooi lied maar het duurt verdomd lang....
    Jullie hebben groot gelijk gehad, al die mooie avonturen en bezienswaardigheden dat neemt niemand nog van jullie af!!!!!
    Over avonturen gesproken Tine, zal er nog iemand jouw herkennen in het landelijke Hertsberge?
    In elk geval proficiat met uw durf en overwonnen zelfvertrouwen!!
    Ik denk wel dat jullie zeer tevreden en voldaan terug zullen komen naar het kleine landje dat Belgie noemt.
    Maar er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan,die tijd is voor jullie aangekomen...Helaas of toch tevreden om terug bij de onzen te behoren
    Nonkel Willy en ikzelf zijn zeer spijtig dat we niet kunnen aanwezig zijn dinsdagavond om je te verwelkomen. We vertrekken 's anderendaags naar Lourdes we zullen daar zeker aan jouw denken en we zien je later dan wel om met open oren te luisteren naar jouw avontuurlijke verhalen!!
    Het gaat jullie nog goed en een goeie thuiskomst!!
    Ik ken iemand die staat te popelen!!! jij ook???
    Daaaag
    Tante Vera

• 10 Juli 2008 - 19:44

Annemie:

dag Tine en Saskia,
    jullie bagage staat klaar om terug te keren en de onze om te vertrekken. Opletten hé in B.A. voor je rugzak!
    Wij vertrekken morgen met de moto, eerst naar 's Hertogenbosch voor de autoslaaptrein , daarmee komen we zaterdagvoormiddag aan in Bologna. Dan rijden we op het gemak naar onze vaste stek in Toscane waar we een week zullen 'luieren'.20/7 steken we dan met een catamaran de Adriatische Zee over naar Split en dan rijden we op het gemak terug naar huis door Kroatië- Slovenië - Oostenrijk en Duitsland. tegen eind de maand zijn we terug en dan verlang ik enorm om je te horen en te zien.

• 11 Juli 2008 - 10:53

Lieselot:

hey!
    Ik kijk echt uit naar jullie terugkomst!!!

en breng zeker de zon mee!
    groetjes

Lieselot xxx

Saskia en Tine

Hallo iedereen, we konden onze reiskriebels niet langer bedwingen, en starten ons groot avontuur op 14 oktober. Onze plannen waren al deels gesmeed in Nepal. We moesten na 3 weken al terug naar huis, en er was nog zoveel te zien! India lag zo dichtbij, en we waren zelfs nog niet in Tibet geweest! Dus i.p.v zonder veel na te denken en in Nepal te blijven (een beetje te impulsief? :-)) Hebben we na wat voorbereiding en veel eliminaties (de wereld is echt groot) beslist om in China te starten. We gaan proberen om met deze blog jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden, en verwachten van jullie ook nu en dan eens een berichtje. Tot in China groetjes Saskia & Tine